وبلاگ رسمی حجت الاسلام محمد بداغ آبادی

اللهم عجل لولیک الفرج
بایگانی
پیوندهای روزانه

در سخت ترین شرایط با انقلاب و ولایت بودن هنر است

محمد بداغ ابادی | پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹ ق.ظ
حجت الاسلام بُداغ آبادی با اشاره به این که مؤمن کسی است که در مقابل تند بادها مانند کوه استوار است یاد آورشد: انسان هایی که در برابر سختی ها و مشکلات مقاومت می کنند به راحتی مقاومت خودش را از دست نمی دهند و به راحتی از گردونه خارج نمی شوند.
 
این مبلغ دینی تأکیدکرد: مؤومن کسی است که وقتی اعتقاد قلبی به انقلاب و ولایت فقیه پِیدا کرد و دست بیعت با امام و رهبر معظم انقلاب داد تا آخر در پای بیعت خود استوار و پا برجا باقی می ماند.
 
حجت الاسلام بُداغ آبادی یاد آورشد:  مشکلات اقتصادی وجود دارد و هیچ فردی از مشکلات موجود مستثنی نیست و این شرایط  برای همه یکسان است و همه تحت این شرایط زندگی می کنند، اما متأسفانه عده ای تحمل سختی و مشکلات را ندارند.
 
 وی افزود: هنر این است که در بدترین شرایط و سخت شرایط همراه با انقلاب و ولایت باشیم  و در همه صحنه های مختلف انقلاب حضور داشتیم و الا در شرایط عادی و آرام  خود را انقلابی و حامی ولایت معرفی کردن هنر نیست.
 
به گفته وی،  در شرایط عادی خود را انقلابی معرفی کردن هنر نیست، بلکه هنر در این است که در بدترین شرایط و سخت ترین شرایط با انقلاب و ولایت باشیم.
 
تأکید بر صبر در مقابل معصیت و گناه ، صبر در برابر عبادات و صبردر مصیبت
این مبلغ دینی در ادامه با اشاره به سه نوع صبر، صبر در معصیت و گناه ، صبر در برابر عبادات و صبردر مقابل مصیبت گفت:  اگرانسان شرایط برای انجام فعل حرام برایش فراهم شود، اما از خدا کمک بخواهد و بتواند در مقابل آن صبرکند از خداوند پاداش عظیمی دریافت خواهد کرد.
 
حجت الاسلام بُداغ آبادی در مورد صبر در برابر طاعت گفت: صبر در مقابل روزه گرفتن درروزهای گرم و طاقت فرسای تابستان، صبر در مقابل خمس و زکات دادن و گذشتن از پولی که با سختی و مشقت به دست آورده است نیاز به صبر دارد.
 
 وی از صبر در مقابل مصیبت به عنوان سومین صبر نام برد و افزود: انسان در هر لحظه و زمان ممکن است با مصیبتی روبرو شود که  اگر صبر و توان در مقابل مصیبت ها وجود نداشته باشد نمی توان دوام آورد، لذا امیرمومنان نیز در مقابل مصیبت بزرگ حضرت زهرا که در بین در و دیوار قرارگرفت صبر کرد.

نظرات  (۱)

سلام
خیلی عالی
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
وبلاگ رسمی حجت الاسلام محمد بداغ آبادی next