وبلاگ رسمی حجت الاسلام محمد بداغ آبادی

اللهم عجل لولیک الفرج
بایگانی
پیوندهای روزانه

ستفاده از دین بر علیه دین راهکار امروز دشمنان اسلام است

محمد بداغ ابادی | پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ق.ظ
این مبلغ دینی گفت: آنها در ادامه متوجه شدند استفاده از اسلام بر علیه اسلام تنها مسیرو کوتاه ترین راهی است که می توانند به اسلام ضربه بزنند، لذا برنامه ریزی دشمن برای ضربه زدن غیر مستقیم به اسلام  را با استفاده از اسلام در دستور کارخود قراردادند.
 
حجت الاسلام بُداغ آبادی یاد آورشد: دشمن ابتدا با تحریف امام حسین، امیرمومنان و دیگر ائمه در عزاداری ها و استفاده از سبک های جدید توسط مداحان خود وارد عرصه دین شدند و با نام نوآوری در مداحی و عزاداری ها اقدام به تقلید از سبک خوانندگان غربی در مراسم های عزداری و نوحه خوانی ها کردند و پیشرفت ها و موفقیت های خوبی را هم به دست آوردند.
 
به گفته وی، دشمن برای گرفتن امام حسین(ع) و ائمه اطهار از مسلمانان، مستقیم وارد مقابله با اسلام نمی شوند و از سلاح دین بر علیه دین استفاده می کنند تا هیچ شک و شبهه ای از خود بر جای نگذارند.
 
این مبلغ دینی گفت: دشمن برای رسیدن به اهداف خود ابتدا به فکر بدنام کردن علمای دین و رهبری و ولایت وارد شدند و در ادامه از امام حسین(ع) بر علیه امام حسین(ع) با اقدام به استفاده از شمشیر و قمه زنی استفاده کردند و در این راه نیز به موفقیت هایی رسیدند.
 
حجت الاسلام بُداغ آبادی با اشاره به این که کارشناسان دشمن برای گرفتن فرهنگ حسینی و علوی از شیعیان، سال ها برنامه ریزی داشته اند، گفت: دشمن برای رسیدن به اهداف خود فضائل امیرمومنان و امام حسین(ع) و دیگر ائمه را جمع کردند و با غلوّ در دین، ائمه اطهار را به گونه ای تحریف کردند که آنها را برتر از خدا جلوه دادند.
 
وی همچنین ترویج استفاده از علمات، معرفی و برتری نماد های ملی از نماد های مذهبی و روضه های جلعی و بدون سند معتبر را از دیگر ترفندهای دشمنان اسلام برای انحراف تشیع اعلام کرد و یاد آورشد: دشمن برای این که امام حسین را در صحرای کربلا تضعیف کند این گونه القاء کرد که امام حسین علی اصغر را سردست گرفت و جلو دشمن رفت و به دشمن التماس کرد.
 
این مبلغی دینی گفت: امام حسین(ع) علی اصغر را سردست گرفت تا به دشمن بگوید شما با من جنگ دارید نه با بچه شش ماهه، لذا  این کار امام حسین اتمام حجت به دشمن بود نه این که به دشمن التماس کند.
 
 به گفته وی هدف دشمنان اسلام از به انحراف کشیدن عزاداری های شیعیان، برای ایجاد فاصله با اهداف واقعی قیام امام حسین(ع) و دیگر ائمه اطهار(ع) است.
 
حجت الاسلام بُداغ آبادی در ادامه یاد آورشد: این مدال و افتخارعزاداری اهل بیت(ع) به شیعیان امیرمومنان داده شده است و شیعیان واقعی امیرمومنان(ع) نیز باید قدر این فرصت به دست آمده را دانسته و بیشترین بهره برداری ها را از مجالس عزاداری ائمه اطهار(ع) داشته باشند.  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
وبلاگ رسمی حجت الاسلام محمد بداغ آبادی next